Rabu, 03 Agustus 2011

tentang hati

aku tak percaya..kau datang dan katakan rindu..hati memang bahagia..namun aku masih ragu..jujur ku akui aku sayang kamu..dan aku rindu akan suaramu..canda dan tawamu..membuat ku melupakan kesedihanku..namun terkadang aku berfikir..kau jugalah yg buatku luka..
ini resiko cinta..salah hatiku juga..aku lah yg memilihmu tuk ku cinta..hati terpaut olehmu semata..seolah tiada yg lain yg dapat ku cinta..siapa sangka kau seorang buaya..awalnya ku memang tak percaya..tapi aku dapatkan fakta..jujur aku terluka dan kecewa..tapi aku bisa apa..aku terlanjur cinta
biarkan saja rasa ini kan ku pendam di hati..dan tak kan pernah kau ketahui..hingga suatu saat nanti kau sadar sendiri..bahwa aku lah yg mencintaimu setulus hati..
aku memang sakit hati..bukan berarti aku benci..aku memang ingin lupa..tapi tidak untuk sayangku padanya..terlalu dalam rasaku untuknya..begitu susah untuk ku lupa..dan biarkan rasa ini terpendam..smakin lama dan smakin dalam..dan akhirnya terjadi lagii..seperti yg pernah ku alamii
smua tlah terjadi..aku terlanjur mencintai..tak mudah ku hilangkan rasa ini..bahkan mungkin sampai ku mati..takkan pergi rasa ini..
sayang..bila kita tak berjodoh di dunia..biarlah rasa ini tetap ada..hingga saatnya nanti di surga..cinta kita kan terbina..
aku sadar mimpiku terlalu tinggi..dan tak dapat ku bohongi aku mencintai..rasaku padamu takkan pernah mati..bila nanti aku terjatuh dalam mimpiku sendiri,,takkan pernah ku sesali..karna aku lah yang memilih..tuk mencintaimu setulus hati... :)


Opay EsTeban Montana


| Free Bussines? |

0 komentar:

Posting Komentar