Jumat, 12 Agustus 2011

percuma

smua mimpi yang kau beri
hanya harapan hampa tanpa wujud yg nyata
namun haruskah ku sesali
bila ini salah hati yg tlah mencintaa
bukan mauku smua ini terjadi
namun terlanjur..tak dapat ku hindari rasa ini
aku begitu mencinta..dan berharap akan mimpi yg nyata
namun baru kusadari..smua hanya harapan hampa
kau tinggalkanku seolah aku tiada guna

aku lelah menanti..aku lelah bermimpi
ingin ku pergi dari rasa ini
namun hati menolak..enggan untuk pergi
aku bisa apa bila ini mau hati
hanya mampu ku menangisi sakit yang kau beri
percuma juga ku buang airmata
smua tiada guna..tak mungkin kau ketahui smua
lalu aku harus apaa ??
bila ku tlah lelah jalani smua
percuma..smua percuma
dan air mata pun seolah tiada guna


Opay EsTeban Montana

| Free Bussines? |

0 komentar:

Posting Komentar