Sabtu, 12 Mei 2012

Sebuah Harapan untuk ku Bertahan

ini perasaanku yang sesungguhnya .. perasaanku untuknya .. dia yang ada disana, yang menyakitiku dengan harapam kosongnya, yang menyakitiku dengan cinta paLsunya .
entah kenapa hati ini terpaut oLehnya .. tak sedikitpun aku bisa meLupakannya .. padahal aku tau .. dengan pasti .. dengan seketika dia menghancurkan hati ini .. hancur lebur tak berbentuk lagi .
hampir setahun aku mengenaLnya .. dan seLama itu aku amat sangat menyayanginya .. aku tak pernah bisa meLupakannya .. entah apa aku tak tau . aku tak tau apa yang membuatku slaLu mengenangnya .. mengenang cintanya .. padahaL aku tau smua itu paLsu .
mungkin aku  bodoh .. selaLu berharap padanya ..  berharap bertemu dengannya .. yang aku tau harapan itu sLalu menghancurkan hati aku .
aku memang kecewa .. aku memang terLuka .. tapi aku tak pernah bisa meLupakannya .. bahkan aku tak mengerti seperti apa rasa ini .. apakah cinta .. obsesi .. ahh entahLah , tak terfikirkan oLehku sLama ini .. karna yang aku fikirkan hanya harapanku .
Tuhan .. aku harap Engkau mendengarkan lata hatiku .. aku harap Engkau meLihatku ... aku ingin .. amat sangat ingin bertemu dengannya . meLihat wajahnya ..
banyak orang biLang .. "nothing impossibLe" .. tapi untukku .. daLam hatiku bertanya tanya .. apakah mungkin aku bertemu dengannya .. mungkinkah .??
harapanku terlaLu tinggi untuknya .. dan aku tak bisa menghapuskan harapan itu .. berkhayal .. bermimpi .. bertemu dengannya adaLah harapanku satu"nya ..
bermimpi bertemu dengannya membuat aku sanggup jaLani hidupku sendiri .. membuat aku bersemangat untuk meraih apa yang aku mau .
dan aku berharap .. itu bukan khayaLan semata .. aku selaLu berusaha untuk bertemu dengannya ..dengarkan aku .. aku pasti menemuimu yang entah kapan itu ..


Opay Esteban Montana .

| Free Bussines? |

0 komentar:

Posting Komentar